Website-uri sponsorizate

Utilizatori online

Avem 25 vizitatori și niciun membru online

Factori de optimizare onpage

Daca toate frazele cheie contin un cuvant comun, optimizarea va fi mai usoara.
 
1. Titlurile

            A. Alegerea unui titlu pentru website

            Titlul trebuie sa includa doar principalele cuvinte cheie. Cu cat sunt mai putine cuvinte in titlu cu atat Google le va considera mai puternice si vom fi clasati mai bine. Intotdeauna trebuie facuta o combinatie intre cuvintele cheie pentru a reduce numarul total de cuvinte din titlu.

            B. Adaugarea subtitlului <h1>

            Acesta va trebui sa contina cele mai importante cuvinte cheie si sa fie pozitionat cat mai aproape de marginea din stanga sus sau mijloc sus a paginii. Ideal ar fi ca in acest titlu sa se regaseasca doar cuvantul cheie principal.

            C. Adaugarea subtitlului <h2>

            In acest titlu ar trebui introdus al doilea cuvant cheie ca importanta si pozitionarea sa ar trebui sa se faca in jumatatea de sus a paginii.

 2. Textul 

            Urmatorul pas este crearea continutului paginii. Cand scriem continutul este bine sa plasam de cateva ori cuvintele cheie in textul paginii. Daca totusi se exagereaza si cuvintele se repeta obsesiv atunci Google va considera "spam" .  In mod natural un cuvant cheie ar trebui inclus la fiecare unul sau doua paragrafe, in functie de cat de mare este pagina.

            O data  scris textul trebuie evidentiate cuvintele cheie (bold, italic sau underline)- doar o singura data fiecare.

            Urmatorul pas este includerea titlului (cuvantul cheie principal) pentru o imagine <alt> din partea de sus a paginii.  Pentru urmatoarele imagini din pagina ar trebui titluri din celelalte cuvinte cheie, plus cuvantul "graphic" sau "image", pentru a fi siguri ca Google-ul nu le va vedea ca imagini spam.

            Un lucru foarte important este de asemenea densitatea cuvintelor cheie in text. Daca din zece cuvinte din pagina, 3 sunt cuvintele cheie atunci densitatea cuvintelor cheie este de 30%.

            Pana acum am prezentat doar optimizarea "onpage". Acesti pasi trebuie urmati, dar nu  vor ridica un website in clasament decat cateva locuri. Factorii de optimizare "offpage" sunt cei care propulseaza un website pe cele mai inalte locuri.

Newsletter

Aboneaza-te pentru a beneficia de informatii proaspete din domeniul optimizarii web.



Inapoi sus
Webmaxi.ro este listat in Director Web International, catalog web gratuit ce promoveaza website-uri internationale.