Website-uri sponsorizate

Utilizatori online

Avem 31 vizitatori și niciun membru online

SEO - investitie pe termen lung

Ne-am luat rams bun de la vechiul SEO, care folosea pagerank-ul ca unitate de masura clara pentru stabilirea ordinii in motoarele de cautare. A fost dat la o parte de notiunea de “autoritate” sau “incredere” in website pentru care nu mai avem unitate de masura. Algoritmul s-a modificat pentru a face loc relevantei si increderii in informatia furnizata in detrimentul popularitatii paginii.seo-inscrieri in directoare

In momentul de fata putem spune ca website-urile sunt ca vinul. Valoarea lor creste cu cat sunt mai vechi, bine alese, vorbite de bine si pastrate la rece (coolness factor).

Daca pe langa asta mai adaugam si comportamentul utilizatorilor, cu noile experimente Google care aduc elemente ale website-urilor de Social Bookmarking in cel mai utilizat motor de cautare (prin personalizarea ordinii rezultatelor), o sa putem vorbi in curand de un sfarsit al SEO-ului asa cum il stiam pana acum si dezvoltarea celui constructiv (SEO 2.0) care pune accent pe relevanta informatiei, accesibilitate si studierea comportamentului vizitatorului pentru a maximiza avantajele vizitei lui pe website.

Daca v-ati urmarit rezultatele in Google ati observat ca stabilitatea pozitiei unui website este cu atat mai mare cu cat este mai aproape de locul 1, iar efortul pentru a duce un website pe o pozitie mai inalta creste exponential. Ar trebui sa va dati seama de aici ca este o diferenta destul de mare intre a stabili ca obiectiv o pozitie in primele 10 rezultate si una in primele 5.

Sa faci SEO pentru un website nu este o procedura standard si de cele mai multe ori puterea concurentei sau a propriului website si eforturile depuse pentru depasirea ei se afla in limite prea largi pentru a face estimari.

In concluzie… nu va mirati cand vi se refuza dorinta de a face SEO pentru un website fara viitor. Cele mai multe website-uri care nu au vizitatori si ajung sa ceara servicii SEO fac asta fie pentru ca sunt construite pe o structura proasta de link-uri, fie sunt atat de proaste incat au nevoie de redesign sau pur si simplu nu exista continut relevant in website.

Sa spunem ceva si despre  promovarea web pentru ca multa lume nu stie care este diferenta intre ce aduce o reclama gen Google Adwords si cea facuta direct cu website-urile care afiseaza reclame Adsense.

Intre primirea banilor prin Adwords si cei dati prin Adsense, Google isi pastreaza o portie mai mare de 50%. Din anumite motive aceasta este necunoscuta. Creand legatura intre advertiser si publisher Google reuseste sa stranga sume impresionante si pe undeva meritate de vreme ce website-urile care isi schimba topicul de la o pagina la alta pot obtine venituri mai mari beneficiind de reclame relevante (si implicit mai bine platite).

Cand vine vorba de un website relevant pentru domeniul nostru de activitate, cumpararea reclamei prin Adsense pe acest website reprezinta o greseala din doua puncte de vedere. O intelegere directa intre cele doua website-uri ar duce la redistribuirea comisionului care l-ar fi luat Google de la partile implicate, apoi obtinerea unor link-uri relevante pe website-ul respectiv va duce la cresterea rank-ului website-ului nostru si aparitia lui printre rezultatele organice, in ciuda celor care inca mai cumpara reclama platita la Google si se afla in partea dreapta, printre “legaturile sponsorizate”.

Newsletter

Aboneaza-te pentru a beneficia de informatii proaspete din domeniul optimizarii web.



Inapoi sus
Webmaxi.ro este listat in Director Web International, catalog web gratuit ce promoveaza website-uri internationale.